onsdag 8. oktober 2008

Mitt aller første innlegg!


Hei alle nyskjerrige bloggere der ute, både gutter og jenter! Velkommen skal dere være til Dusys lille internet hjørne.

Dette er faktisk en av de få gangene jeg finner norsk morsomt, da vi har fått som oppgave å opprette vår egen blogg!

Blogg er egentlig ikke noe nytt for meg, jeg har vært borti dette før. Jeg titter ofte på blogger, hiphop relaterte eller bil relaterte selvfølgelig, og favoritten er www.nerdwithswag. <- Sjekk den ut! Hovedpoenget med oppgaven er forsåvidt å komme oss i fagemnet "Sammensatte tekster".

Det skal bli moro og spennende å blogge her i tidene fremover, og jeg tror nok ikke jeg kommer til å slutte å skrive så fort prosjektet er over. Har faktisk tenkt på å lage min blogg flere ganger før, men aldri orket. Tanken på å sitte hjemme å skrive frivillig om hva jeg har gjort, og andre ting har egentlig ikke fristet meg. Så nå som vi blir tvunget til å gjøre dette, er med andre ord bare positivt.

Jeg koser meg faktisk her jeg sitter, med appelsin juice (fra Meierienes selvfølgelig, går aldri feil med denne juicen) og fersk hiphop fra en fransk DJ med navn Dela!

Hold deg oppdatert i tiden fremover, for det kommer nok til å bli mye her etterhvert med minst én tekst i uken. Dette blir bra, tror dere ikke?

Avslutter dette innlegget med dagens sang med navn "Long Life" produsert av Dela, og selveste Talib Kweli rett ut fra Brooklyn, New York står for rappinga.

3 kommentarer:

Martin sa...

eyy ;) skills

Hanna sa...

Så bra Dusy:) Men bare 1 tekst i uken? dårlig, du må blogge hver dag :) Link meg a (hvis du klarer, hoho) ,så gjør jeg det samme ;)

Løøv <3

Dusy sa...

Hehe, vi får se med tiden :)
Det skal jeg prøve på nå!